I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, 16 August 2011

cik TAN NING...yum3x..

ASSALAMMUALAIKUM  ....  SEMUA2X

warghhh...time bulan pose ni lah kan..tekak kite rase nak makan tu lah ini lah....
tp tu lah...dah nama pun bulan pose...nak x nak kne lah tahan sampai azan magrib menyeru...

aha..nak dijadikan cerita...aritu kan..Melodies pergilah jemput housemate Melodies kat area UiTM..
then dalam perjalanan tu kan...Melodies nampak kiri kanan jalan ada CIK TAN NING and 
CIK TAN MIRR dok lambai2x Melodies...hahaha...
Melodies yang masih tu ngah menunggng motor ni..rasa terpegun sgt2x...tgk diorg
mana x nyer...Melodies dah lah tgh teridam2x nak kan diorg..aduhaiiii...x kesampaian je...
sampaikan ade terdetik je kat ati ni nak g je rumah tuan diorang then nak beli diorang semua..haha
tapi bile fikir2x balik...malu lak nak wat camtu...cm dah desprite sgt ekkk...hhihihi

ari yang sama....Melodies . . . -_-''

so, nak x nak...Melodies hanya mampu bersabar je lah...
menunggu dan terus menunggu...di rumah sewa bersama housemate Melodies
then... waktu terus berlalu sampai lah petang menjelma...

tetibe kan...ade suatu suara memberi salam di rumah kitaorg...
cm biasa lah...sape lah lagi yang dtg ann...hahaha...
anak jiran rupenyer....nama die ann AIMAN
then tahu x ape yang Aiman bawa???

TAADAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! ^_^



warghhh!!!!
CIK TAN NING!!!!!!!

YA ALLAH...suka sgt masih tu Melodies bile dpt CIK TAN NING...
haha...suka..suka....suka...>_<

terima kasih lah sgt kepada jiran sebelah rumah Melodies at TAMAN LENDU BAKTI ni...
kerna menunaikan impian Melodies yg selama berminggu2x x berkesampaian...hihihi
semoga mereka diberikan rezeki yg murah sempena bulan RAMADHAN ini...AMINN!!

akhirnyer..lepas je berbuka puasa..
Melodies pun melepaskan kerinduan dengan makan malam bersama bintang khas CIK TAN NING...
YUM3X...hihihihi ^_^


2 comments:

bobiedanbad said...

kat sini tak ada lagi buah rambutan, tak musim dia lagi kot...dah lah peberet ku...

MeLOdies said...

hehehe...lai2x meh lah dtg cni..berlmbak rmbutan melambai kat tepi jln...leh terpegun tgk...hihi..tp nak merasa tu..ssh lah ckit..kne tggu je lah org kasi...haha