I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, 13 August 2011

koleksi seniku...mengisi masa padang lapang..haha

ASSALAMMUALAIKUM...SEMUA2X...
setiap org ade cara tersendri ann..kalu nak hilangkan bosan..kire cm hoby lah ni..hehehe
actually bnyk bende yg kite leh wat kalu ngah borink2x...ann2x..x perlulah kan Melodies nak snaraikan sepnjang2x alam bape bnayak aktviti yang ade tuk isi mase lapang korang semua ann...

so, straight to the point...
Melodies ske sngt melukis dari kecik2x..dlu2x lah..
haha..tp xde lah lukisan Melodies ni..begitu cantek sehingga bole mendampingi pelukis2x terkenal ann...
Melodies just lukis untuk kepuasan diri sendri je...
tp x pernah lak terdetik dihati ni untuk involve in art..hihi
dari dlu lagi lah haii...mak melodies suh ambik art in secondary school...
actually bukan Melodies x nak..tp Melodies minat science then quota tuk tmbah lagi subjek tuk SPM..is limited..so, nak x nak...terpaksalah abaikan je lah...art tu..urmm..:(
hehehe....so, now bila ade masa je..n ada mood je..
Melodies akan lukis pe2x je lah yg melodies suke...
jadi ke tak..belakang kire..yg penting kepuasan diri tu...
daripada kite involve perkara yang x berfaedah ann...setidaknye dapt jgak kite release tension ckit2x dengan melukis....tp terpulang jugak lah pada sape2x yang minat kat bidang lain...semua2x leh go on..n enjoy it..okey..

so, b4 Melodies out...ni ade lah sdikit koleksi seniku yang mampu mengisi masa padang lapang..haha


HAN BYUL (MY LOVELY CHARACTER IN COMIC "TWINKLE")


FLOWER..


KEKANAK SGT...DISNEYLAND..WINK**


SENJATA PENDEKAR MELODIES..
(TUMPUL TU..LOM ASAH AG..HIHI)


SANTAPAN MATA
(DIREKA KETIKA PERUT BERGENDANG RANCAK-1 JAM B4 BERBUKA POSE)


ADAPTASI DARI PATUNG PANDA MY FREX..
(DAH DIUBAH SEDIKIT..HUAHUA)



ROAR!!!!hihihi
ANAK DINASOR...
(ADAKAH IA BENAR2X WUJUD???)
huhuhu


LOVELY CARTOON..(INUYASHA)
MUAHAHAHA


OKEY SEMUA2X..SAMPAI DISINI SAJA LAH...THANKS TO WATCHING!!
TANGAN DAH LETIH...SOK2X KITE KETEMU LAGI EA..
ASSALAMMUALAIKUM..SEMUA2X..
HARAP BERBHAGIA HENDAKNYER...

No comments: